28
04/2011
3

Nyertem, nyertünk! De mikor tanulok?



Fotó: Krumpli Béla

Nagyon. Vállalkozásból elképesztő sok feladat van, ahhoz képest főleg, hogy rég volt már olyan, hogy rutinosan oldottam a matematika példákat. Tulajdonképpen élvezem, de sok a képlet, és mindegyiket ki kell bogoznom. Utána már megy, mint a karikacsapás. Ma reggel is úgy ébredtem, hogy be se kapcsolom a gépet, egyből nekiugrom a példatárnak. Aztán eszembe jutott, hogy a könyvelőnek át kell küldenem valamit, ahhoz kell a gép, és már majdnem kikapcsoltam, amikor megpillantottam egy fotót, amitől gyanússá vált a dolog, és muszáj volt kattintanom még egyet.

És igen: kiderült, hogy nyert a Paszuly két recepttel is a Pécsi borozó medvehagymás receptversenyén! Mondanom sem kell, egy órája csak ezzel vagyok elfoglalva, pedig most már tényleg nagyon ki kellene kapcsolnom a gépet.

De a mai nap olyan, hogy a tortához hab is jár, ez pedig: második a Gourmet Stúdiónk lett, a fúziós vendégváró falattal.

Most nagyon örülök:)))

A bejegyzés trackback címe:

https://egigeropaszuly.blog.hu/api/trackback/id/tr565593665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Chaya 2011.04.28. 09:18:32

Woow, gratulálok. Fantasztikus vagy(tok):))

Mindennapi Manna 2011.04.28. 10:04:24

Köszönöm!

Judit 2011.04.30. 09:41:07

Itt is nagy gratula!
süti beállítások módosítása