03
01/2009
4

Karácsonyra kaptam – mi ez?




Hát persze, hogy kaptam én is gasztro-ajándékokat, és persze, hogy nem akármilyeneket.

Először is ezt a képet. Ami nem felragasztott, szeletelt banán, mint aminek a képkeretező első ránézésre hitte. O-tól érkezett, a Fűszerek könyvével együtt. A könyvet ismertem, gyerekkoromban sokat lapozgattam, de nekem nem volt meg, anyukáméktól mégsem hozhatok el mindent.

A fotó a majdani konyhánkba lesz elhelyezve, mondtam is Krmplnak, hogy ehhez tervezzük a berendezést… (A bekeretezett képett bonyolult lett volna fotózni, ezért elkértem az eredetit.)

A kagylóformákat Krmpltól kaptam. Számomra a fésűs-, vagy Szent Jakab kagyló nagyon kedves, sőt, mondhatni életbevágó útjelző. Három éve egy hónapig ezek mutatták az utat, és az nagyon jó volt. Tehát a jel megérkezett, jó úton és irányba haladok:)



A szív alakú szilikonforma pedig Farkas ajándéka. Berlinben kiabált utána saját elmondása szerint, hogy vegye már meg, és hozza el nekem. Csokoládéforma, hogy profi, szív alakú csokoládét készíthessek itthon is. Bírja a forróságot és a hideget, alig várom, hogy kipróbáljam, nagyon csinos pralinékat képzeltem bele…

A pálcikákkal Karcsi lepett meg. Érdekes, mert a kínai konyhához nincs túl sok közöm. A kínai gyorsbüféket nem is szerettem. Aztán PT elvitt egy étterembe, és akkor meggyőződtem, hogy a kínai ételek is lehetnek finomak. Az utóbbi két hónapban azonban ez a második jel, hogy közelebbről meg kellene ismerkednem a kínai fogásokkal. Sőt, most jut eszembe, hogy a harmadik... Nincs mese, most már biztosan meg kell valósítanom egy tervemet!

Köszönöm mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://egigeropaszuly.blog.hu/api/trackback/id/tr965593845

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sylvia 2009.01.03. 11:27:00

Úgy néz ki mint a paprika..a paprikanak vannak hasonló magjai :)

Mindennapi Manna 2009.01.03. 12:44:00

Igen, paprika. Általában agynak nézik, de a szeletelt banán is többször felmerült már:)

Ági, aki főz 2009.01.03. 16:01:00

Nekem is első ránézésre feltűnt, hogy paprika. A banánt sehogyse tudom belelátni.

KataKonyha 2009.01.03. 21:35:00

Igen, mert ebből a szögből ritkán nézzük a paprika csumáját:)
süti beállítások módosítása