04
11/2011
2

Birsalmás limoádé

Fotó: Krumpli Béla

Ide-oda tologattam a hűtőben a nagy mennyiségű szirupot, ami a sült birsalma után megmaradt. Kidobni nem volt szívem, de ötletem sem igazán, hogy mihez hasznosíthatnám. Mígnem vendégek érkeztek, és limonádéval kínáltuk őket, amit nem cukorsziruppal készítettünk, hanem a birsalma levével. Csodás lett.

Hozzávalók:

birsalmával készült fűszeres szirup
citrom, narancs, lime ízlés szerint
víz

A szirupba facsarok egy kevés gyümölcslevet, és felöntöm vízzel. Azonnal kínálom.

A bejegyzés trackback címe:

https://egigeropaszuly.blog.hu/api/trackback/id/tr995593611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Beatbull 2011.11.04. 10:47:49

Nagyon jó a fénykép! ;) Én tequila sunrise-ba akartam önteni a piros birsszirupot gránátalmaszirup helyett, de hidegen teljesen bezselésedett a sok pektin miatt. Tanulság, hogy nem szabad túl sűrűre elfőzni a megmaradt szirupot. Így lekvárként végezte, ami szintén jó felhasználási módszer a megmaradt szirupra. Pezsgőben is izgalmas lehet a birsszirup.

Mindennapi Manna 2011.11.04. 12:44:00

Köszi!
Igen, csomó mindenbe lehet használni, most már nekem is lettek ötleteim:) Csak mi ugye fordítva indítottunk, nem szirupot akartunk készíteni, az csak "lett", így nem volt kész koncepció a felhasználásra.
süti beállítások módosítása