19
09/2011
0

Mindszent Napi Mulatság Bodrogkeresztúron


Idén is megszervezik a Mindszent Havi Mulatságot Bodrogkeresztúron, az október eleji fesztivál pont jó arra, hogy kipihenjük a nyári szabadság óta eltelt időszakot.

Október 8-án és 9-én megelevenedik a település, megnyitják kapujukat a helyi borászatok és kézműves műhelyek, kiállítások és koncertek lesznek, meg számos gyerekprogram. A középpontba a szőlő kerül, minden elképzelhető formájában. Nyolc borászat kínálja borait, a belépő árában benne a van a borászatonkénti egy pohár bor kóstolása is.

Az eseményen természetesen részt vesz az borecet manufaktúra is, bemutatják a legújabb termékeiket: a balzsamecet és a kétféle (furmint és aszú) mézes ecet elképesztően finom, pár napja tesztelem őket, de még mindig nem tudtam eldönteni melyiket szeretem a legjobban. Ahhoz képest, hogy hosszú évekig egyáltalán nem használtam ecetet, lassan elmondhatom magamról, hogy rászoktam.

Az ecetmanufaktúránál az általam készült ecetes ételeket lehet majd megkóstolni. A menü már kész van, és sorban teszteljük a különböző ételeket is. Legutóbb az aszúecetes sült birs készült el. Szerintem egészen zseniális, jókedvemben tele is kürtöltem a világot azzal, hogy mennyire finom lett. Aztán kicsit visszafogtam magam, és különböző társaságokon teszteltem. Az eddigi kóstolók ugyanolyan lelkesek lettek tőle, mint én.

A további programokról a fesztivál honlapján lehet olvasni.

Sok szeretettel várunk mindenkit!

A bejegyzés trackback címe:

https://egigeropaszuly.blog.hu/api/trackback/id/tr785593626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása