28
05/2010
3

Két blogbejegyzés között


Azt mondták, írjam meg, hogy ne aggódjon senki, két blogbejegyzés között is szoktunk enni. Olyanokat, amiket otthon főzök. Ezek többségét le is fotózzuk, a fejemben meg is írom a bejegyzést, és reménykedem, hogy majd egyszer sor kerül rá. Mire tényleg, akkorra viszont elfelejtem a pontos adagokat, vagy lejár a szezonja az alapanyagnak. Az is megtörtént már, hogy teljesen elfelejtettem, hogyan készítettem egyik részét, pedig nagyon finomra sikeredett, gondoltam is, hogy megtartom.

Azt is mondták, azt is írjam meg, hogy igen, pörköltet is szoktunk enni. Sőt, rántott húst is, bár azt a legritkább esetekben készítem én. Ezt meghagyjuk az anyukáinknak, akik nagyon aranyosak, és örömmel elkészítik nekünk.

A bejegyzés trackback címe:

https://egigeropaszuly.blog.hu/api/trackback/id/tr395593733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jeeka 2010.05.28. 14:12:23

:-)))
mi szoktunk száradt kenyeret enni is, vagy nem enni egyáltalán (ezt ritkábban, a pénzünkre tekintettel többször kéne)

lorien 2010.05.28. 15:44:35

Hát ezzel sokszor én is így vagyok. Mivel sokat improvizálok, néha én is elfelejtem :) Aztán nézem a képet, milyne finom volt, meg milyen jó lenne a blogra, de már a fene sem emlékszik, és különben sem kapni :)

Mindennapi Manna 2010.05.31. 09:46:33

:) Amikor először szembesültem azzal, hogy elfelejtettem, hetekig nem tértem magamhoz. A második alkalom után megszoktam. Na jó, azóta szorgalmasabban jegyzetelek.
süti beállítások módosítása