20
03/2009
0

Írországi piac - blogajánló




Újra piac. Mert úgy gondoltam erről külön bejegyzést kell írnom, nehogy elvesszen a sok videó között.

Kisrumpf blogját Írország miatt kezdtem el olvasni, aztán beleakadtam egy piacos bejegyzésbe, és ott ragadtam. Már régebb is beszélgettünk arról, hogy jó lenne feltérképezni, külföldön hogyan működnek a piacok. Hát Írországban például így is. Móni annyi sok szeretettel ír róla, hogy annak is árulhatnékja támad, aki eddig soha nem gondolt rá.

A Kincsünk a Piacnak is elküldtem a linket, ők kikérdezték Mónit. Amire megszületett ez a bejegyzés. Érdemes olvasgatni az összes többit is, sok szó esik a piacról és a kávézóról. (Mielőtt elkezditek olvasni, nem árt, ha valamilyen süteményt is magatok mellé tesztek. Sok szó lesz ezekről is.)

Címkék: piac

A bejegyzés trackback címe:

https://egigeropaszuly.blog.hu/api/trackback/id/tr815593806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása