09
01/2009
8

A kütyük és én




Nézéssel is el tudok tulajdonítani dolgokat. Na nem úgy, hogy beszállnak a táskámba, hanem úgy nézek, hogy a gazdája nekem ajándékozza. Mindez nem tudatosan történik, és nem is könyörgően tekintek az emberekre. Egyszerűen az éppen tetsző tárgyat tudom úgy szemlélni, hogy inkább nekem adják.

Igyekszem ezzel a „tudásommal” nem visszaélni, amikor tudatosul bennem, hogy valami nagyon tetszik, azonnal fegyelmezem magam, megcsodálom, együtt örülök a gazdájával, de semmi esetre nem nézek úgy.

Amikor viszont ezt a kütyüt megláttam, nem csak néztem, hanem azonnal szóvá is tettem, hogy márpedig nekem ilyen KELL, e nélkül élni nem bírok tovább. Annyira határozott voltam, hogy O azonnal felajánlotta Krmpl-nak, hogy benéz a boltba, hiszen ott lakik két háztömbnyire tőle, és ha van, azonnal riasztja. Ebben maradtunk, hiszen munkaszüneti nap volt, és késő este.



Másnap reggel felébredtünk, elkezdtem tevékenykedni, amikor Krmpl szólt, hogy ha lehunyom a szemem, és kinyújtom a kezem, ajándékot kapok.

És igen, igen, igen, a nagyon praktikus táskaakasztót kaptam meg. Mert Petra is érezte, hogy nekem kell ajándékoznia, csak ő kis furmányhoz folyamodott, és meglepett vele. Nagyon köszönöm!



És ugye most hiába kezdeném el bizonygatni, hogy fejlődőképes vagyok, és az utóbbi években viszonylag kevés kütyüt gyűjtöttem össze?

A bejegyzés trackback címe:

https://egigeropaszuly.blog.hu/api/trackback/id/tr855593840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

"saját levében" 2009.01.09. 10:12:00

Kurblis retikül?

Fűszeres Eszter 2009.01.09. 10:14:00

Hát ez tényleg zseniális!
azért arra kiváncsi lennék, aki ezt kitalálta, és legyártatta! Minden esetre én is szeretnék egy ilyet, lopták már el ugyanis a táskámat egy Király utcai sörözőben :-(

Mindennapi Manna 2009.01.09. 10:45:00

Saját levében: táskaakasztó. A kis pirost felteszed az asztalra, székre, bármire, az alsó kampóra meg felakasztod a táskát, szatyrot.

Eszter: és ezt a kütyüt már legalább harmincöt éve feltalálták! Krmpl anyukájának volt. Bécsből kapta, és remekül le lehetett foglalni vele a kisKrmpl-t, amikor az anyukája a barátnőivel akart traccsolni:)

Amúgy a Jászai tér és Pozsonyi út sarkán nemrégiben megnyílt lakberendezési boltban vásárolták.

chilii 2009.01.09. 11:23:00

szépséges darab, én is szívesen szert tennék egy ilyenre!

piszke 2009.01.09. 15:42:00

A feng shui szerint egyébként meg nagyon is káros a földre táskát tenni, mert elfolyik a pénz... vagy valami ilyesmi

Mindennapi Manna 2009.01.09. 19:09:00

Igen, attól sokan megrémülnek, ha a táskájukat valaki véletlenül a földre teszi. Én megegyeztem annak idején a pénztárcámmal, hogy ha földre kerül, a pénzt akkor sem engedi elveszni:)

Ottis 2009.01.12. 11:46:00

szia, nézz be majd hozzám ha időd engedi,játékra hívlak,ha van kedved hozzá!

Éva 2010.02.25. 10:47:20

Ezt a kütyüt csak most vettem észre...Hmmm ARANYOS :-) nekem is tetszik...
süti beállítások módosítása