03
10/2008
7

Hurrá!




Lomtalanítás volt a kerületben. Mondanom sem kell, tele van a lakás mindenfélével, köztük jócskán akadnak olyan dolgok, amikre pillanatnyilag nincs szükségünk, de vagy kedves emlékek, vagy jópofák, vagy csak megszoktuk, vagy egyszerűen jók lesznek még valamire.

Krmpl viszont úgy érezte, hogy valamitől mégiscsak meg kell szabadulnunk, és leselejtezett egy serpenyőt. A kicsi, amit elég gyakran használtam. Nem is árulta el, csak annyit mondott: majd rájövök. Nagyjából két nap múlva kezdtem el keresni a serpenyőt, aztán amikor sehol nem találtam, gyanakodni kezdtem… Krmpl mindent bevallott, de azonnal hozzátette: kapok másikat.

Jól jártam, ugyanis legközelebb három edénnyel jött haza:) Volt köztük egy francia lepénysütő, egy olasz serpenyő, és egy aranyos magyar lábos - kiváló magyar áru minősítésű.



A lepénysütő közepén volt egy papír. Szilikonos ragasztóval rögzítve, azonnal lejött, semmi nem ragadt utána. A serpenyőre a papír rá volt hajtogatva, így rögzítették, nem kellett hozzá ragasztó. A láboson gyárilag volt két papír, ragasztva mindkettő, meg egy árcédula. Az egyik gyári papír lejött egy-kettőre, a másik és az árcédula viszont kifogott rajtam. Előbb szárazon próbáltam, félig sikerült letépnem, de a ragasztós rész ottmaradt. Aztán bevizeztem, de teljesen ekkor sem sikerült leszednem Elővettem a súrlószert, szivaccsal próbálkoztam, semmi. Aztán jött az a fém dörzseszköz, aminek nem tudom a hivatalos nevét. Egy idő után sikerült eltávolítanom úgy, hogy a ragasztó sem maradt rajta, és a zománc sem sérült. Hurrá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egigeropaszuly.blog.hu/api/trackback/id/tr215593889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mammka 2008.10.03. 11:06:00

Amikor nem tudom leszedni a ragsztó maradványt,a guta szokott kerülgetni.Ügyes voltál!!

Mindennapi Manna 2008.10.03. 11:09:00

Hát ez az! Ezen legalább nem kenődött szerte szét a ragasztó. De így a három megoldás egymás mellett: szembetűnő volt a különbség, és hát lehet címkézni emberbarátibb módszerekkel is...

chilii 2008.10.03. 15:10:00

két apró trükk ragacsok ellen:
1. lakkbenzin. művészellátó vagy hobbi boltokban kis kiszerelésben is kapható.
2. ilyenkor fogok egy szélesebb cellux darabot és rányomom, aztán lehúzom, aztán megint rá és így tovább, és a ragasztós felület lassacskán magához édesgeti a másikat! így nem karcolódik az edény!!!

Mindennapi Manna 2008.10.03. 18:26:00

Chilii: igen, az oldószert mr készültem elővenni. A cellux viszont remek ötlet, legközelebb kipróbálom.
De továbbra is azt gondolom, hogy nem feltétlenül kellene ennyire bonyolultnak lennie egy címke eltüntetése:)

chilii 2008.10.06. 10:30:00

igen ezt, én is így látom! régen a befőttes üvegekről is könnyű szerrel le lehetett áztatni a címkét! most meg? pedig be kell vallanom, hogy egy formás kis lekváros üvegért elég sok mindenre képes vagyok! :)

Mindennapi Manna 2008.10.07. 09:04:00

áááááááá, ne is mondd. És emiatt sorakoznak az aranyos üvegcsék, mert reménykedem, hátha egyszer valamivel le tudom vakarni a ragasztót:)

Anonymous 2011.10.18. 08:36:20

Az ilyen címkéket én úgy veszem le, hogy egy hajszárítóval jól átmelegítem, lassan lehúzom miközben tovább melegítem, és hip-hop máris lejön.
süti beállítások módosítása