26
08/2008
0

Élménybeszámolók




Ismét itthon. Tegnap délelőtt érkeztem, a pályaudvarról egyenesen dolgozni mentem. Este már a fotókat válogattam, szépítgettem, az írásra már nem maradt erőm:)

A nyaralás miatt nem készültem a VKF!-re sem. Terveim szerint egy napom lett volna rá, ám akkor pont kamillateával próbáltam rávenni a gyomromat, hogy a hasmenést felejtse el, hiszen másnap indultunk Tokajba. Arról tehát szó nem lehetett, hogy bármit készítsek, a gasztroblogok látványától is émelyegni kezdtem. A teák viszont csodát tettek!

A két hét alatt voltam Boszniában, majd lementünk, mint már említettem, Tokajba.

Boszniában másztam hegyet, és sétáltam különböző városokban. (Ennél sokkal több volt, de arról kicsit később.) Megnéztem a boszniai piramisokat, a táncoló dervisek kolostorát. Ettem és aludtam. Szarajevóban rátaláltam az eddig kóstolt legfinomabb tintahalra, és végre jóllakhattam fügével.



Tokajban aktív pihenéssel telt az idő: borozgattunk, élveztük a nyugalmat, bámultuk a vizet. Jól esett. Ja: és ettünk sok-sok halat.

A következő napokban igyekszem megírni a részletes beszámolókat. Addig is mindenki figyelmébe ajánlom Tormesz útinaplóját a Caminoról. Arról, hogy az út néha milyen keserves tud lenni, és ennek ellenére jó. (Bár Tormesz ezt most pont nem érzi, remélem ő is jól keveredik ki belőle.)



Tegnap cseteltem egy másik kedves barátommal, aki már Fisterrében van. Ő részben azért választotta a Caminot, mert én sokat meséltem neki. Ma mondta, hogy az út eleje annyira keserves volt, hogy már engem is szidott. Pedig azt is mindig elmondom, hogy az első nap nagyon nehéz, és az első hétbe is többször bele akar halni az ember. El kell fogynia a fizikai erőnek, hogy a lelki belépjen, és végigkísérje a zarándokot...

Fotók:
Török tea Blagajban
A táncoló dervisek kolostora Blagajban
A Tisza Tokajnál

A bejegyzés trackback címe:

https://egigeropaszuly.blog.hu/api/trackback/id/tr415593912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása