12
08/2008
0

El vagyok maradva: díjak, ajándék




Már említettem, de annál is jobban elmaradtam. Hónapokkal ezelőtt például kaptam egy díjat. Gabó rajzolta, ha valaki nem tudná megfejteni: sok-sok paszuly van rajta, mindenféle formában. Karón, fazékban, szatyorban. A leves tetején kaprok úszkálnak, annak rendje, s módja szerint.



Aztán Kali barátnőm lepett meg egy kendővel. Hosszú ideig tervezgettük, szerveztük a találkát, nem jött össze. Végül Szentendrén, egy parkolóban találkoztunk véletlenül, és ő előhúzta a táskájából.

Majd következett egy újabb díj, a kreatív bloggeré. Ezt Orsitól és Jutkától is megkaptam, az elsőt szintén több hete már. Akkor megköszöntem, és a fejemben fogalmaztam a bejegyzést. Amit azóta már elfelejtettem, pedig emlékeim szerint jóra sikeredett:)

A magam részéről nem tartom be a szabályokat, megszakítom a sort. Ezennel felmentem magam az öt blog kiválasztása alól, hiszen ez nem lenne könnyű feladat. Sokat gondolkodtam, ki az az öt, akit megneveznék, de nem jutottam dűlőre. Vannak ugyanis olyanok, akiken „felnőttem”. Aztán vannak olyanok, akiket útközben szerettem meg, és végül itt a rengeteg új blogger:) Nem tudok választani, és most nem is akarok.

Holnap elutazom, két hét múlva jelentkezem. Feltöltődve, beszámolóval, és mindazokkal a receptekkel, amelyekre most nem jutott idő.

A bejegyzés trackback címe:

https://egigeropaszuly.blog.hu/api/trackback/id/tr545593913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása