27
04/2008
1

Olajbogyós csirkecomb



Kedvenc olajbogyós receptemet már hetek óta szeretném elkészíteni, de a fő alapanyagát nem minden szombaton lehet kapni, én meg általában akkor járok hentesnél. Az olajbogyóra viszont már annyira rákészültem, hogy köztes megoldásként megszületett ez a csirke.



Hozzávalók – két személyre:

két egész csirkecomb
két fej vöröshagyma
10 deka paprikával töltött, zöld olajbogyó
borsikafű
1 deci száraz fehérbor
1 nagy kanál tejföl

olívaolaj

Az olajat egy lábosban felforrósítottam, beletettem a combokat, és fehéredésig sütöttem minden oldalukat, majd kitettem egy tányérba. A felszeletelt hagymát beletettem az olajba, fedő alatt dinszteltem tíz percig, majd beletettem az olajbogyót, a combokat, a borsikafüvet, sóztam, és felöntöttem a borral. Fedő alatt, alacsony lángon ötven percig főztem, majd belekevertem egy nagy kanál tejfölt.

Címkék: főétel

A bejegyzés trackback címe:

https://egigeropaszuly.blog.hu/api/trackback/id/tr25593992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tibor 2008.05.06. 14:49:00

Azt láttad, hogy mivel van töltve a paprikával töltött olajbogyó? 8-)
süti beállítások módosítása