20
09/2016
0

Körtés, pirított diós szendvics gorgonzolával

szendvics_1.jpg
Az eredeti terveim szerint ilyen csinos szendvicseket készítettem volna, úgy mintegy 120-140 darabot. A negyvenedik után feladtam.

Igazi őszi-téli szendvics, de én annyira szeretem, hogy simán bevállaltam augusztus végén is, picit nyáriasítva, hogy senkinek eszébe se jutott panaszt tenni. Nem is vették észre a cselt:)

Ha otthon készítem, akkor még meg is sütöm. Szállóvendégeket ilyenekkel szoktam kényeztetni, roppant hálásak lesznek:)

Amúgy a jó szendvicsek a világ legmenőbb dolgai közé tartoznak. Imádom készíteni, bárhová indulunk, mindig időt szentelek neki. A zsömle közé párizsit, mellé jó esetben egy darab paprikát soha nem értettem. És ez nem idő kérdése. Ez akarat, belső igény. Ha úgy alakul, képes vagyok fennmaradni fél órával tovább, és finom szendvicseket összerakni, pedig ezt az áldozatot kevés dologért hozom meg:)

Jobban szeretjük rozskenyérből, vagy jófajta teljes kiőrlésűből, ide kellenek a markáns ízek.

Hozzávalók:

rozskenyér, vagy teljes kiőrlésű (ami tényleg az, nem csak rá van írva)
gorgonzola picante - szobahőmérsékleten
dió
körte (nyáron őszibarack, de körtével az igazi. Itt is fontos, hogy a körtének is legyen íze!)

A diót száraz serpenyőben megpirítom. A körtét vékony szeletekre vágom. A sajtot rákenem a kenyérszeletekre, ráhelyezem a körteszeleteket és megszórom pirított dióval.

Ha otthon esszük, 180 fokos sütő tolom, kb 10-15 percre. Ha útra készül, lefedem egy másik, vajjal megkent kenyérrel, jól összenyomom, és becsomagolom. Egy kis érési idő csat jót tesz neki.

Ha tetszett a bejegyzés, és megosztod, megköszönöm. Ha még nem lájkoltad a Paszuly facebook oldalát, itt megteheted. Instagramon is követhetsz.

A bejegyzés trackback címe:

https://egigeropaszuly.blog.hu/api/trackback/id/tr4011729883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása