03
11/2013
0

A Paszuly elköltözött

koltozes.jpgNos, elköltözött a Paszuly, kénytelen voltam lépni egy bosszantó tévedés miatt. És ha már menni kellett, átgondoltam egy kicsit ezt az egész bloggolást, és néhány dolgon változtattam.

Például kiléptem a Mindennapi Manna név mögül, soha nem éreztem igazán a sajátomnak. Amikor elkezdtem a blogírást, még jó ötletnek tűnt bebújni valami mögé, ma már nincs szükségem erre.

Aztán végre egy nagyon puritán blogot készített nekem Krmpl, szívem mélyén mindig is ilyenre vágytam. Jó volt kísérletezni színekkel, formákkal, de a mostanit szeretem a legjobban.

Lett két új rovat a blogon, a csokitorta és az Erdély című. Az elsőből nagyon szép gyűjteményem van, miután Krmplnak nem torta a torta csoki nélkül, nekem meg nem boldogság, ha rendszeresen nem próbálok, kísérletezek ki valami újat.

Az Erdélyt azért tartottam fontosnak, mert azt gondolom, az, hogy valami erdélyi sokkal több, és nagyon másabb annál, mint hogy bizonyos fogások elé odaírják a csalogatónak gondolt "eredeti erdélyi" jelzőt. Márpedig manapság minden mellé odaírják, miközben fogalmuk nincs arról, hogy ebből a szempontból nem az a lényeg, hogy a padlizsánkrémben eredetileg van-e majonéz, vagy nincs, hanem maga a padlizsánkrém. Az erdélyi konyhában, persze, vannak jellemző fogások, de legfontosabb tulajdonsága mégiscsak a sokszínűség, a befogadás.

A Paszulyról már többször gondoltam azt, hogy ennyi volt, és azt is, hogy feltámadt. Most egyszerűen örülök, hogy megint van, és amikor jól esik, írok bele.

A bejegyzés trackback címe:

https://egigeropaszuly.blog.hu/api/trackback/id/tr775612361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása