17
02/2012
1

Mandulás darahab karamellizált almával

Fotó: Krumpli Béla

Téli estékre, amikor csak egy kis semmiség hiányzik, egy kis édesség, amitől jobb kedvre derülünk. Könnyű, gyümölcsös, habos csoda.

Recept a Dining Guide-on.

Címkék: krém

A bejegyzés trackback címe:

https://egigeropaszuly.blog.hu/api/trackback/id/tr135593570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gerdi 2012.02.19. 19:07:04

Kedves Mindennapi Manna!
4Gyerek játékán Te jutottál nekem. Többször is jártam azóta a blogodon, kiválasztottam néhány receptet, végül a halvát készítettem el. Most tettem közzé, amennyiben érdekel, itt megtekintheted: gerdisuti.blogspot.com/2012/02/halva.html .
Üdvözlettel: Melinda
süti beállítások módosítása