21
11/2011
0

Kókuszos csirke

Fotó: Krumpli Béla

A kókuszkrémet már fel kellett használni, csirkemell éppen volt otthon, a koriandert pedig az ilyen típusú ételek szeretik.

Hát így született ez a - szerintem gyönyörű - fogás. A koriandert Mádon szedtem, a csilit egy igazi csilitől kaptam.

Hozzávalók:


40 dkg kókuszkrém
1 tk őrölt gyömbér
1/2 chili
2 ek halszósz
2 csirkemell szeletekre vágva
1 csokor korianderzöld

A kókuszkrémet és a halszószt felfőztem egy edényben, beletettem a gyömbért és a vékony csíkokra vágott chilit, majd a csirkemellet, és lassú tűzön puhára főztem. Megszórtam apróra vágott korianderzölddel, és főtt rizzsel tálaltam.

Címkék: főétel

A bejegyzés trackback címe:

https://egigeropaszuly.blog.hu/api/trackback/id/tr435593604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása