01
06/2010
3

És ez nem vicc:)




Az ember azt gondolná, hogy a székely viccek pusztán a képzelet szülöttjei. Pedig nem, a székely viccek megörökítik az idegenek számára viccesnek tűnő párbeszédeket. Na jó, néha kicsit túloznak, de a lényegüket tekintve nagyonis valósak. Erről magam is hajlamos vagyok megfeledkezni, aztán ha arra járok jól meglepődöm. Mint ahogy az alábbi párbeszédkor sem voltam a helyzet magaslatán. A második válasz után fel is adtam:)



Hűvös volt, szitált az eső. Örültünk, hogy nyitva találtuk a Bujdosó Székely panziót a Bucsin tetőn, melegre vágytunk.

- Tea van?
- Igen.
- Milyen tea van?
- Meleg tea.
- Milyen meleg tea?
- Plic-es (ejtsd: plik = filteres) meleg tea.

Tovább nem akadékoskodtam.



A Bucsinon fotó sem készült. A képeket Szárhegyen illetve Csíksomlyón csinálta Krmpl.

A bejegyzés trackback címe:

https://egigeropaszuly.blog.hu/api/trackback/id/tr35593732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ottis 2010.06.02. 06:26:48

Hát igen ez a teás párbeszéd tipikusan idevaló, nagyon jót nevettem rajta :-) Jók a képek!!!

Judit 2010.06.04. 14:49:13

Kedves Manna!
Azért biztos voltak jobb helyzetek is az itt létetek alatt!
Ez alkalommal is nagyon szépen köszönöm a finomságokat és fűszerkicseket rejtő csomagot! Szeretettel üdvözöllek!
süti beállítások módosítása