25
02/2009
2

Szervezek:)




Kaptam egy kedves levelet, csatoltak hozzá egy egérrel rajzolt paszulyt. (Hm, ez elég viccesen hangzik...) Köszönöm!

Ha eddig folyamatosan az volt az érzésem, hogy mindig rohanok, akkor a mostani időszakra már nincsenek szavaim. De sikerül mindent elintéznem, igaz, két olyan dolgot is egy napra időzítettem, amit teljesen lehetetlen egyidőben megcsinálni. Csak kicsit kell átszerveznem a magam és még 12 ember életét és két hétvégéjét...



Hétvégén láttam havat is, akkor még nem tudtam, hogy Budapestre is beköszönt a havas tél. A fotókon látszik, hogy az elszántabbak mezítláb futottak a hóban, hát erre én nem tudtam rászánni magam. Túl hirtelen jött, nekem erre rá kellet volna készülnöm:)

Mától böjt van, erről is szerettem volna írni hosszabban, remélem valamikor lesz rá időm. Annyit elöljáróban, hogy a torkos csütörtök régen a húshagyó kedd előtti héten volt, ekkor ettek meg minden húst, hogy ne maradjon a böjtös időszakra. Húshagyó kedden jóllaktak fánkkal, aztán jöhetett a negyven nap, ami tulajdonképpen 47. A negyven nap ugyanis csak a hétköznapokra vonatkozik. Jól ki van ez találva!

A bejegyzés trackback címe:

https://egigeropaszuly.blog.hu/api/trackback/id/tr685593817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sedith 2009.03.02. 10:59:00

Kukk be hozzám, vár valami! :)
Edith

t3v, az okostojas 2009.11.08. 14:49:41

az eredeti borsó :)
http://www.vladstudio.com/wallpaper/?wheresmilesareborn
süti beállítások módosítása