02
12/2008
0

Édeskömény saláta mandarinnal és olajbogyóval




Nekem, mint tulajdonképpen mindenevőnek, annyira furcsa, hogy vannak ízek, amelyektől embereket kiráz a hideg. Hát hogy nem lehet például az ánizst szeretni? Meg az ánizs ízű dolgokat? Persze elfogadom, nem nyaggatok senkit, hogy kóstolja meg, sőt, erről mindenkit lebeszélnék. Arról is, hogy a „csak egy falatot” erőltesse. Csak furcsa, pedig ha megfordítom, akkor az én mindenevésem lesz pont olyan meglepő. Hm…

Szóval az édeskömény sem egy általánosan elfogadott és szeretett növény, és általában pont az ánizsos íze miatt szoktak idegenkedni tőle. Ezt a salátát Gy-nél kóstoltam meg. Megtetszett, mert szép és finom. És szerintem egyáltalán nem ánizsízű:)

Hozzávalók:

egy édeskömény
két édes mandarin
egy maréknyi fekete, mag nélküli olajbogyó
5 dkg sajt (ementáli, Pannónia)
olívaolaj

frissen őrölt feketebors

Az édesköményt vékony szeletekre vágtam, a mandarint és a sajtot apró darabokra, az olajbogyót ketté. Egy tálban összekevertem, olajjal meglocsoltam, sóztam, borsoztam, és azonnal tálaltam.

Címkék: saláta

A bejegyzés trackback címe:

https://egigeropaszuly.blog.hu/api/trackback/id/tr435593857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása