01
12/2008
1

Mézben sült fűszeres kecskesajt, tésztaágyon




„Bakker, a reggelid alapján te is tudsz élni..., pedig én már azt hittem, hogy az én reggelim über remek volt” – írta egyik kedvenc kollegám vasárnap délben. Mindketten dolgoztunk, és megbeszéltük, hogy ki mit reggelizett, sőt, én fotókat is küldtem neki.

Pedig tényleg egyszerű, bárki elkészítheti, majd zsebelheti a fentiekhez hasonló dicséreteket. Pedig a kollegám nem is kóstolta!

A méz átitatja a tésztát, és karamellizálódik a tetején. Ropogósan krémes, laktató reggeli, előétel, vagy vacsora. Miután megettem, eszembe jutott, hogy még egy változatát el akartam készíteni, legközelebb azt próbáljuk ki.



Hozzávalók: (két személyre)

fél doboz leveles tészta
friss kecskesajt – 10-15 dkg
valamilyen zöldfűszer – én thymiant használtam, de rozmaringgal is finom
méz

frissen őrölt bors

A leveles tésztával kibéleltem egy tűzálló tálat úgy, hogy széle is legyen. Rátettem a kb. fél centisre vágott sajtszeleteket. Sóztam, borsoztam, majd megszórtam thymiannal. Minden sajtszeletre tettem egy evőkanál mézet, és csorgattam a tésztára is, a sajtok közé. 200 fokra előmelegített sütőben aranybarnára sütöttem.

A bejegyzés trackback címe:

https://egigeropaszuly.blog.hu/api/trackback/id/tr315593858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Grenadine 2008.12.02. 12:45:00

hű de jól néz ki!!
süti beállítások módosítása