01
12/2008
4

Mekkora ötlet! Cetlik a szakácskönyvben




Biztosan nem csak én vagyok gondban azért, mert főzés közben nem tudom hova tenni a szakácskönyvet. Mert nagy, szép, és a pulton nincs hely. Ilyenkor jön a cetlizés, felírom a hozzávalókat, azt kitűzöm, és annak alapján főzök/sütök. És most PT szakácskönyv vásárlás közben előjött a nagy ötlettel, ami nem az övé ugyan, de szerintem minden szakácskönyvet írónak követnie kellene, biztosan sikert aratnának vele itthon is:)

Vagyis: a gyönyörűséges szakácskönyvben minden recept mellé be van téve egy „cetlin” csak a recept. Olcsó papíron, hiszen ennek az a célja, hogy a háziasszony kivegye, kitűzze, letegye, megfogja olajos kézzel, ne sajnálja.

Ilyet szeretnék én is... Éljenek a felhasználóbarát megoldások!

A bejegyzés trackback címe:

https://egigeropaszuly.blog.hu/api/trackback/id/tr755593859

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

chilii 2008.12.01. 10:59:00

egyszer véletlenül találtam egy olyan kis tartót (leginkább kottatartóhoz tudnám hasonlítani) ami igen jó szolgálatot tesz nekem. beleállítom a könyvet, és nincs útban, és a huzat sem lapozza odébb :)

kicsi vú 2008.12.01. 12:40:00

Az Ikeában lehet kapni falra szerelhető szakácskönyvtartót, tényleg olyan, mint a kottatartó. Nekem a konyharuhatartó rúdról van belógatva.

chilii 2008.12.01. 15:48:00

az enyém nem fali, hanem csak úgy le lehet tenni az asztaltra.

Mindennapi Manna 2008.12.02. 19:15:00

Á, nálunk a pultra tehető változat szóba sem jöhet, annyi hely nincs. A falra szerelhetőt megvizsgálom:)
süti beállítások módosítása