29
10/2008
3

Hétdolog




Ottis gurította felém. Be kell linkelnem őt, világgá kell kürtölnöm a hét dolgot, tovább kell gurítanom, és szólnom kell az érintetteknek.

Hétdologmagamrólamigondolkodásnélküljuteszembe:

1. Imádok gyalogolni, lételemem a gyaloglás. Amikor nem találom a helyem, először elgondolkodom, mikor ittam vizet utoljára, majd azon, hogy mikor gyalogoltam. Ha más lehetőség nincs, a fél városon keresztül megyek, de persze a zöldben az igazi, mert a földet is nagyon szeretem:)

2. A hegyeket is imádom. Ha hegycsúcson vagyok, azt szeretem a legjobban, amikor alattam minden ködben van, csak a csúcsok látszanak. De már akkor nagyon boldog leszek, ha hegyet pillantok meg autóból, vonatból, repülőből.

3. Mert repülni is szeretek repülővel.

4. A vizet nézni szeretem, eszembe sem jut belemenni. Tavaly azért hatalmas élmény volt, amikor októberben két hét alatt három tengerben fürödhettem. Órákig heverésztem a vízben, és csodálkoztam magamon. Az, hogy búvárkodtam is, azaz merültem, a mai napig hihetetlennek tűnik.

5. Szeretek mosogatni és ablakot pucolni, de a portörléssel nem tudok megbékélni. És fáraszt, hogy folyamatosan pakolni kell, keresni valaminek egy kis helyet.

6. Igyekszem tiszteletben tartani mások szabad akaratát. Ez néha kutya nehéz, hiszen annyira világosan látom, mit kellene tenniük másoknak bizonyos helyzetekben…

7. Nem látszik a blogon, hogy mennyire a mindennapjaim része Kató és a delfinek, pedig nagyon. Ezen szeretnék változtatni, csak a megfelelő formáját még nem találtam meg.

Érdekelne Mirelle, Gabojsza és Lorienhétdolga. Ha kedvetek van, osszátok meg velünk!

A bejegyzés trackback címe:

https://egigeropaszuly.blog.hu/api/trackback/id/tr635593873

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mirelle 2008.10.29. 18:58:00

Megszültem. ;)

Ottis 2008.10.31. 13:35:00

Köszi a beszámolót :-)

lorien 2008.10.31. 15:47:00

Megjött a válasz:
http://lorien.blog.hu/2008/10/31/a_hetdolog
süti beállítások módosítása