21
10/2008
0

Spenótos csicsóka – csak semmi fakszni:)




Az utóbbi időben többször elgondolkodtam, hogy sokkal több húst eszem, mint amennyit kívánok. Az rendben van, hogy Krmpl mindig felteszi a nagy kérdést, hogy hol a hús, de ez a játék része. Ha valami finom, ő is jól tud lakni hús nélkül is. Meg készíthetek olyan köreteket, amelyek hús nélkül is finomak. Akkor mindketten elégedettek leszünk, meg a kreativitásom is kiteljesedhet.

Múlt héten csicsókát kértem Erzsiéktől, de kiderült, még nőniük kell. Egy keveset azért hoztak szombaton, hogy ne legyek csalódott. Különösebb elképzelésem nem volt az elkészítését illetően, de miután gyönyörű spenótot is vásároltam, ezt a két zöldséget házasítottam.

Elkezdtem párolni a csicsókát, és amikor rádobtam a spenótot, annyira finom illata lett, hogy végül nem fűszereztem túl, tejszínt sem öntöttem rá, nem sütöttem. (Ilyen ötleteim voltak előtte.) Hagytam, hogy érvényesüljenek az ízek, a két zöldség egymásból hozza ki a legjobbat.

Szerencsére csicsóka szezon következik, érzem, jó barátságban leszünk!



Hozzávalók:

kb. 30 dkg csicsóka
kb. 20 dkg spenót
fokhagyma

öt dkg vaj

A csicsókát megpucoltam, vékony karikákra vágtam, és a forró vajon párolni kezdtem. Közben a spenótot megmostam, csíkokra vágtam, és rádobtam a csicsókára az apróra zúzott fokhagymával. Sóztam, és 6-7 percig kevergettem, amíg elfőtt a leve.

Címkék: saláta

A bejegyzés trackback címe:

https://egigeropaszuly.blog.hu/api/trackback/id/tr775593878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása