14
10/2008
2

A világ legegyszerűbb avokádó salátája




Arra az esetre, ha van egy nagyon érett avokádónk, és vagy kedvünk, vagy időnk nincs semmire. Ha hirtelen betoppannak vendégek, és csak avokádó van otthon…

Tavaly ettem ilyet először, Kriszta lepett meg vele. Avokádót korábban soha nem készítettem, akkor ettem, ha valahol megkínáltak vele. Ez a nagyon egyszerű saláta viszont megragadott, és bár továbbra sem kísérleteztem másféle elkészítési módokkal, ezt egyszer-kétszer megcsináltam.

Múlt héten is vásároltam egy avokádót, és bár elképzeltem, hogy újítok, végül maradtam a megszokottnál. Utóbb kiderült, jól tettem, Krmpl is megkóstolta, és így ízlett neki is.

Hozzávalók:

egy avokádó
fél citrom leve
lilahagyma ízlés szerint

bors

Az avokádót megpucoltam, felszeleteltem. A szeleteket elrendeztem egy tányéron, megszórtam az apróra vágott hagymával, meglocsoltam frissen facsart citromlével, sóztam, borsoztam, és tálaltam. Önmagában is finom, kenyérrel nagyon laktató.

Címkék: saláta

A bejegyzés trackback címe:

https://egigeropaszuly.blog.hu/api/trackback/id/tr335593882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tibor 2008.10.14. 11:20:00

Én az avokádót villával összetöröm, de csak darabosra, elkeverem olívával, citromlével, tejföllel (kefírrel, joghurttal), esetleg fokhagymával. Nem sokkal bonyolultabb, és ha eljössz valamelyik este almaborozni, meg is csinálom neked. :)

Bea 2008.10.14. 19:21:00

Pirítóssal is nagyon finom. Én is szoktam fokhagymát tenni bele. Mást nem , mert akkor elvész az avokádó íze.
süti beállítások módosítása