07
10/2008
6

Ingyen zsálya, furcsa, mi?




Joe bácsi megkért, hogy vásároljak neki néhány dolgot a piacon, mert például füstölt húst nem kap a bevásárlóközpontban. Munka előtt kicsit rohanós tempóban néztem körül a csarnokban. A gombás pultnál a szemem sarkából láttam a nagy zöldfűszer-halmot, nem bírtam ki, visszamentem.

Rozmaring és zsálya volt, kérdeztem az eladót, hogy mennyibe kerül. Mondta, hogy semmibe, annak nincs ára. Kissé elbizonytalanodtam, nem akartam megérteni, amit mondott, tovább érdeklődtem: akkor is ingyen van, ha nem szeretnék gombát vásárolni?

A nő rám nézett, pajkos mosollyal, s csak annyi mondott:
Ingyen bizony, furcsa mi?

És pakolta tovább a gombákat.

A képet itttaláltam, köszönöm!

Címkék: piac

A bejegyzés trackback címe:

https://egigeropaszuly.blog.hu/api/trackback/id/tr275593885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mammka 2008.10.07. 11:47:00

És elvitted?????
Cserépben is megél,ha van párkányod,vagy kis teraszod.
Jaj,a tárkony!!! Mindig itt jut az eszembe.....

starfokker 2008.10.07. 15:41:00

melyik piacon volt ez??? megyek, én is szerzek zsályát:)

Mindennapi Manna 2008.10.07. 16:02:00

Mammka: hát persze, hogy hoztam belőle:)

Starfokker: Budapest, Hunyadi tér. Bár azt hiszem, egyszeri alkalom volt...

Mindennapi Manna 2008.10.07. 16:02:00

Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

Mindennapi Manna 2008.10.07. 16:03:00

mert kétszer jelent meg az előző

mammka 2008.10.07. 22:48:00

1 szem kis kölke van a tárkonyomnak,a többi óriás.belocsolom és megpróbálom gyökerestől kiszedni a tő közepéből.:))))
süti beállítások módosítása