03
10/2008
1

Spenótsaláta gránátalmasziruppal




Már két hete megjelent a friss, őszi spenót a piacon. Az a ropogós, sima levelű, gyönyörű zöld. Karcsi bácsi örömmel mondta, hogy először szedtek belőle. Hazahoztam, megmostam, forró vízbe dobtam míg összeesett, majd elkezdtem gondolkodni, mit készítsek belőle.

Végül egy régen olvasott arab receptet idéztem fel, és emlékeim alapján improvizáltam. Finom lett!

Hozzávalók:

fél kg spenót
egy hagyma
hat evőkanál olívaolaj
3 evőkanál gránátalmaszirup
egy jó nagy marék mandula darálva


Az apróra vágott hagymát a forró olajon megdinszteltem, majd rádobtam az apróra vágott spenótot. Sóztam, meglocsoltam a gránátalmasziruppal, kis vizet töltöttem alá, és fedő alatt puhára pároltam. Amikor kész volt, hozzákevertem az őrölt mandulát. Hidegen tálaltam.

Címkék: saláta

A bejegyzés trackback címe:

https://egigeropaszuly.blog.hu/api/trackback/id/tr815593888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Beatbull 2008.10.05. 20:32:00

Nagyon tetszik ez a kombináció!!!
Mindenképp ki fogom próbálni ;)
süti beállítások módosítása