29
07/2008
0

Tárkonyos krumpli





A tárkonyos krumpli is egyik kedvencem. (Soha nem gondoltam, hogy ennyi kedvenc ételem van.) Csak úgy magában szoktam eszegetni, és élvezem az ízeket. Krmplnak konfitált csirkével kínáltam, és annyira ízlett neki is, hogy másnap egészen csalódott volt, amikor kiderült, hogy előző este az összes krumpli elfogyott. Mondanom sem kell, pofon egyszerű elkészíteni, „súlyosabb” sültek mellé is nagyon finom. Én langyosan szeretem a legjobban.

Hozzávalók:

krumpli
ecetben eltett tárkony


A krumplikat megmostam, és sós vízben megfőztem. A főtt krumplikat forrón megpucoltam, és kockákra vágtam. Az ecetes tárkonyt apróra vágtam, és összekevertem a krumplival, sóztam.

Most a még meleg krumplihoz kis kacsazsírt is kevertem, de ez elhagyható, vagy helyettesíthető néhány evőkanál olívaolajjal.

Címkék: saláta

A bejegyzés trackback címe:

https://egigeropaszuly.blog.hu/api/trackback/id/tr935593924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása