10
07/2008
4

Golyóbis





Mirelle-től gurult hozzám. Nagyon örültem neki, egész nap formálódtak a gondolatok. Estére nekem ezekről meséltek:

A – angyal, aranyos, anya
Á – álom
B – böszörmény, barát, biztonság
C – Camino, cukor
Cs – család, cseresznye, csapat, csokoládé
D – dongó, delfin, Dániel
Dz –
Dzs – dzsemfix:)
E – eső, erdő, energia, elérőfa
É – érik, égigérő
F – feneketlen, föld
G – galagonya
Gy – gyopár, gyógyít, Györgyike
H – havas, hegy
I – Isten, Izrael
J – Jeruzsálem
K – Krmpl, kedves
L – lágy, levegő
Ly – lyuk, lyányka
M – madár, málna
N – napsugár
Ny – nyár
O – olyan, de olyan!
Ó – óra
Ö – ölelés, öröm
Ő - Ő
P – pipacs, piac, péntek
R – Robi, Rozvi, Róma
S – Sapa, Sanya, simogat
Sz – szellem, Szent Jakab, szeretet, Szibilla
T – tó, tűz, tündér
Ty – tyúkanyó
U – univerzum, utazás
Ú – új
Ü – üdvözül
Ű – űr
V – víz
W – Wanek úr
X –
Y –
Z – zöld, Zirc
Zs – zsalu

Azt hittem, majd jönnek magyarázó szövegek is, de nem. A szavak így akarnak megjelenni. A Wanek úr egyedül nem stimmel, ide valami más kívánkozik, de nem ugrik be. Látom, ahogy leírom, csak nem tudom elolvasni. Ha egyszer eszembe jut, beírom utólag.

Mirelle, köszönöm az érdeklődést!

A golyók gurulnak is tovább, úgy látom, Gourmandula, Beatbull és Pranté fele tartanak.

A képet itttaláltam.

A bejegyzés trackback címe:

https://egigeropaszuly.blog.hu/api/trackback/id/tr945593935

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mirelle 2008.07.11. 10:21:00

Manna!

Örülök, hogy tetszett. Jó volt olvasgatni...

prante 2008.07.11. 10:45:00

ez tetszik! nekem a wanek úr egyébként n, mint nevetés és h, mint humor :)
köszi, összeszedem magam én is estére :)

Beatbull 2008.07.11. 10:45:00

köszi a golyót - törpölök rajta ;)

Mindennapi Manna 2008.07.12. 20:37:00

Néhány napig csak ritkán, és egy-két percre néztem rá a Paszulyra, így most fedeztem fel a kommenteket!

Mirelle, jó volt írni:)

Pranté, Beatbull szívesen!
süti beállítások módosítása