17
06/2008
1

Paradicsomos sült feta





Könnyű, gyors vacsora, kicsit görög beütéssel. Kenyér nélkül fogyókúrásoknak, kenyérrel egy férfiembernek is elég, ha elhitetjük vele, hogy hús nélkül is jól lehet lakni:)

Hozzávalók – két személyre


két, ujjnyi vastag szelet feta
két paradicsom
néhány friss bazsalikomlevél
leheletnyi olívaolaj

Alufóliából levágtam két nagyjából négyzetet, a közepére tettem a sajtszeleteket. Ráhalmoztam az apróra vágott paradicsomot, megszórtam az apróra tépkedett bazsalikomlevéllel, és kis olívát öntöttem rá. A fólia széleit felhajtottam, sarkait összetekertem, és a batyukat előremelegített sütőben, 200 fokon, tíz percig sütöttem.

Címkék: reggeli-vacsora

A bejegyzés trackback címe:

https://egigeropaszuly.blog.hu/api/trackback/id/tr55593961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása