08
05/2008
0

Rakott tészta





Gyorsan elkészül
, amolyan igazi „bármit bele” második fogás, vacsora, szinte bármilyen tésztából készülhet. Ha marad belőle, mi másnap, hidegen is szeretjük. Maradékok felhasználására is remek fogás, vagy arra az esetre, ha gyorsan kell összedobnunk valamit. Ráadásul mutatós is.

A mostaniba medvehagyma meg olajos, aszalt paradicsom került.



Hozzávalók:
személyenként egy maroknyi tészta
medvehagyma
olajos aszalt paradicsom
három tojás
4 kanál tejföl
10 deka sajt
olívaolaj


A tésztát megfőztem, lecsöpögtettem. Közben a medvehagymát apróra vágtam, kevés forró olajba beleforgattam, egy-két percig pároltam. A paradicsomot szintén felaprítottam, majd a medvehagymával együtt összekevertem a főtt tésztával, sóztam, és beletettem egy kis olajjal kikent tepsibe. A tojásokat villával felvertem, belekevertem a tejfölt, megsóztam és ráöntöttem a tésztára. Tetejére sajtot reszeltem, és 180 fokra melegített sütőben fél órát sütöttem.

Címkék: főétel

A bejegyzés trackback címe:

https://egigeropaszuly.blog.hu/api/trackback/id/tr865593986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása