16
04/2008
0

Tavaszi fűszeres túrókrém


Ezt a kencét kizárólag tavasszal szoktam készíteni, ugyanis a zöld fokhagyma ízének frissességét nem tudja kiváltani a már érett gerezdé. A Lehel piacon ilyenkor állítólag lehet kapni, én oda szinte egyáltalán nem járok. A Hunyadi téren viszont megbeszéltem egy árussal, hogy hozzon néhány szálat. Szerintem ez bárhol működik.

Hozzávalók:
20 dkg tehéntúró
2 evőkanál tejföl
3-4 szál zöld fokhagyma
egy csokor kapor
két kiskanál citromlé


A túrót villával összetörtem, elkevertem benne két nagy kanál tejfölt. Beleszórtam az apróra vágott fokhagymát és kaprot, sóval, citromlével ízesítettem. Hűtőbe teszem 1-2 órára, hogy összeérjenek az ízek, de frissen elkészítve is finom.

Friss kenyérre kenve a tavasz maga:)

Címkék: reggeli

A bejegyzés trackback címe:

https://egigeropaszuly.blog.hu/api/trackback/id/tr185593996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása