18
05/2015
0

Duplán spárgás fusilli

sparga.jpg

Tészta spárgával, spárga tésztával, idén ez a sláger. Meg a mentás spárgakrém, mert az örök.

Látszólag egysíkú, pedig ha mindegyiket megírnám, kiderülne, hogy spárgás tésztából is végtelen változatot lehet készíteni.

A mai spárga pestós, lime-os, mentás változat készült el, úgy, ahogy eszembe jutott. "Csak könnyedén" jeligére.

Hozzávalók:

0,5 kg spárga
1 maréknyi mandula
0,5 dl olívaolaj
2 gerezd fokhagyma
fél maréknyi apróra vágott menta
fél lime leve

parmezán
24 dkg fusilli

A spárgák fás végét letördeltem, alaposan megmostam, és a fejüket levágtam. A spárgaszár felét karikákra vágtam és félretettem a fejekkel együtt. A másik felét 2 percig főztem, majd leszűrtem úgy, hogy a főzőléből egy decit félretettem. A főtt spárgaszárat a mandulával, olívaolajjal és fokhagymával pépesre aprítottam.

Közben feltettem a tésztát főni.

Egy serpenyőbe szórtam a nyers spárgákat, ráöntöttem a főzőlevet, sóztam, és 3-4 percig pároltam. Beleöntöttem a spárga pestót, sóztam, hozzákevertem a mentát és a frissen facsart lime levet.

Belekevertem a leszűrt fusillit, megszórtam parmezánnal, és azonnal tálaltam.

A bejegyzés trackback címe:

https://egigeropaszuly.blog.hu/api/trackback/id/tr247454112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása