12
10/2011
0

Furmint borecetes padlizsánkrém

Fotó: Krumpli Béla

Arról, hogy egy-egy ételen mennyit dob a finom borecet, akkor lehet a legkönnyebben eldönteni, ha olyan fogást ízesítünk vele, amit már ismerünk.

A tányérról a padlizsánkrémet ismerték a legtöbben. Azért is választottam a padlizsánkrémet, mert ilyet a legtöbben már ettek, van mihez hasonlítani. Nem csak azt lehet eldönteni, hogy ez finom, vagy sem, ízlik, vagy sem, hanem azon is el lehet gondolkodni, hogy mennyiben más, mint az addig kóstoltak. Sokan el is mondták, hogy ők hogyan készítik: teljesen egynemű krémmé turmixolják, nem savanyítják, fokhagymával, majonézzel ízesítik, stb, stb.

Mindenkit csak biztatni tudok, próbálják ki ezt a borecetes változatot is, szerintem ennél finomabb padlizsános étel nincs. És a világon én szeretem a legjobban a padlizsánkrémet:)))

Hozzávalók:

1 kg padlizsán
diónyi lila hagyma

2-5 ek tokaji borecet furmintból
5-6 ek olívaolaj

A padlizsánokat vaslapon, vagy nyílt lángon megsütöm. (Nagyon szerencsés esetben faszénen.) Megpucolom, fakéssel összevágom. Beleteszem a nagyon apróra vágott hagymát, sóval, borecettel, olívaolajjal ízesítem. Azonnal tálalom friss kenyérrel.

A bejegyzés trackback címe:

https://egigeropaszuly.blog.hu/api/trackback/id/tr935593616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása