06
09/2011
4

Dinnye, telemea, olajbogyó

Fotó: Krumpli Béla

Ezen a héten a Kétker-Étkem menüjét a Paszulyon található receptekből állították össze. Megkerestek, én beleegyeztem, ők válogattak, aztán jött a hír, hogy ez a hét a Paszulyé. Érdekes volt böngészni az étlapot: egyes ételek "adták magukat", volt viszont egy-kettő, amin elcsodálkoztam, hogy bevállalták. Persze, örültem nagyon, hogy felkerült a menübe, de ha magam válogatok, nem biztos, hogy javasolni mertem volna. Ilyen a paszulyos-dinnyés salátám, amire akkor nagyon büszke voltam: korábban nem találkoztam olyan sós étellel, amiben dinnyét is tettek.

Azóta divat lett a dinnye, nem csak mint gyümölcs, hanem mindenféle más kísérőjeként. Nálunk a Nagy Napon, és a körülötte szerveződő ünnepségeken ez volt az egyik előétel. Annak, hogy ilyen következményei lesznek, nem is gondoltam:) Imo például egy idő után szégyellte lepiszkálni az olajbogyókat, így egészbe bekapott egy dinnyés falatot. Majd utána egyre többet, mígnem másnap kénytelen volt bevallani az anyjának, hogy ő bizony megszerette az olajbogyót!

Hozzávalók:

dinnye
telemea vagy feta
magnélküli fekete olajbogyó
fogpiszkáló

A dinnyét és a sajtot kis kockákra vágom, az olajbogyót elfelezem. Fogpiszkálóra felhúzok egy-egy olajbogyót, sajtot és dinnyét.

Címkék: előétel

A bejegyzés trackback címe:

https://egigeropaszuly.blog.hu/api/trackback/id/tr65593629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Edit (Esc) 2011.09.06. 13:13:06

:)))))) Igy igaz!

Judit 2011.09.06. 17:10:44

Gratulálok a sikeredhez! Teljesen egyetértek velük,hogy tőled is átvettek recepteket!
Ez a hármas egy nagyon jó kombináció,mutatós és finom!

Anonymous 2011.09.07. 09:44:44

Így kell a kamaszokat rászoktatni a maszlinára!

Mindennapi Manna 2011.09.07. 09:44:54

Köszönöm:)
süti beállítások módosítása