22
09/2008
2

Vessenek rám követ,




de én szeretem, amikor az Andrássy úton nem járnak autók. És azt is szeretem, amikor sok-sok biciklis kerülgeti a gyalogosokat, nagy türelemmel. A gyalogosok pedig nem szidják a sok-sok kerékpárost. Ha valaki útban van, a másik megáll, mosolyog, és megköszöni, hogy elengedik…

Szeretem, hogy olyanok is biciklire ülnek, akikről látszik, hogy más hétköznapokon nem teszik.

Szeretem, hogy az emberek megállnak, és bámészkodnak. Figyelnek a másikra, felemelik a fejüket.

Szeretem, hogy többen, többet mosolyognak, mint egyébként.

A bejegyzés trackback címe:

https://egigeropaszuly.blog.hu/api/trackback/id/tr445593897

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mammka 2008.09.22. 19:51:00

Aki ezért követ vetne Rád,az nem ért az Élet szépségéből semmit!
Olyan jó lenne több ilyen békés nap!!!

Gabriella 2008.09.22. 21:33:00

Azt hiszem, aki nem ért veled egyet, annak valami baja van....

A biciklizés isteni!!! El sem tudnám nélküle képzelni az életet.
Féléves kislányom elöl az ülésben, a bicikli két oldalán a bevásárlástól dagadó táskák. Süt a nap és az élet szép!!!
Jó lenne sok ilyen anyukát látni.De persze én könnyen beszélek Hollandiából, hiszen itt még a körforgalom körül is bicikli út van.
üdv,
Gabriella
süti beállítások módosítása