01
12/2017
0

Hulladékcsökkentés magyar design termékekkel

kicsigraf.jpg

Photo by Gary Chan on Unsplash

Két hete kezdtem el a nejlonmentes kihívást, kíváncsi voltam, hogyan lehet a mindennapokban kikerülni a nejlonzacskót, szatyrot.

Amikor nekivágtam, volt itthon pár ilyen-olyan vászonszatyor, és műanyagdoboz. Az elég hamar kiderült, hogy ez utóbbiból nincs elég, illetve nem megfelelő méretűek. Mint ahogy az is világossá vált, hogy az újrahasznosítható vászonzacskók ezerszer praktikusabbak a dobozoknál.

Körülnéztem tehát, hogy milyen magyar design cuccokat lehet találni, amelyekkel nem csak öröm, de menő is a környezettudatosság. Mostanra körülbelül összeállt a szett, amellyel már minden körülmények között helyt állok:) 

És akkor mutatom a hulladékcsökkentést segítő egységcsomagom:

kicsikivibag.jpg

Kivibag újrahasználható ételhordó. Ha elindulok itthonról, nagyon gyakran van nálam valamilyen főtt étel. Esetleg többféle is. Kellett tehát egy zacskó, amely belefér a hátizsákomba, nem folyik ki belőle semmi, belefér két-három doboz is, a koszos kanalat, dobozt is nyugodtan beledobhatom. És ha már hosszabb távra tervezek, jól is néz ki. A Kivibag ételhordója pont megfelel ezeknek a feltételeimnek, és ráadásul egyik kedvenc madaramról nevezték el magukat. Többféle modell és mintha közül lehet választani, naná, hogy nekem mindenképpen kivis kellett:) Keressétek meg a kedvenceteket ti is!

kicsipolkadog_1.jpg

PolkaDog vászonszatyor. Amikor tavasszal szembesültem, hogy nagyjából az összes táskám dobozba van zárva, tudtam, hogy PolkaDog hátizsák kell nekem. Tökéletesen bevált, imádom, gyönyörű, praktikus, egy-két műanyagdoboz simán elrejthető benne. Most meg lett egy nagyon kedves, a téli szürkeségben jókedvet varázsoló PolkaDog szatyrom is. Mit mondjak, imádom:) PolkaDognál többféle vászonszatyrot találtok, ezenkívül a hátizsákkínálat is lenyűgöző.

 kicsirethy.jpg

Réthy Fashion farmerszatyor és textilzsákok. Egy hatalmas, menő farmerszatyor is jár az öt gyönyörű, igényesen megvarrt zsákocskához. Ez az a szett, amivel a nagyobb vásárlásokat intézem. Nagyon örülök, hogy lett egy ilyenem is, igazából első perctől ez hiányzott nagyon. A zsákokba kerül az apróbb cucc, a farmerszatyor meg elnyel minden mást:) A Réthy Fashion-nál érdemes körülnézni, nagyon menő cuccokat készítenek farmerek újrahasznosításából. Vannak igazán pasis kötényeik, szerintem ez például ritkaság a piacon.

 kicsi_szatyor.jpg

The Sorting Bags textilzsák, koffer kollekció. Kísérletem első napjaiban történt, hogy betértem egy pékségbe, és mielőtt feleszméltem volna, a kenyér már egy papírzacskóba landolt. Abban a pillanatban tudtam, hogy kenyereszsákra is szükségem lesz, még akkor is, ha nem minden nap eszünk kenyeret. A The Sorting Bags zsákját nagyon szeretem. Külön jó, hogy ebben akár kitehető a pékárú, nem is kell külön kosár, a mintája pont megfelelő dísze például egy reggelizőasztalnak.

Fél órával ezelőttig úgy gondoltam, most már mindenem van. Azóta megláttam még egy nagyon hasznos eszközt, erre később visszatérek:)

Ha tetszett a bejegyzés, és megosztod, megköszönöm. Ha még nem lájkoltad a Paszuly facebook oldalát, itt megteheted. Instagramon is követhetsz.

A bejegyzés trackback címe:

https://egigeropaszuly.blog.hu/api/trackback/id/tr1013409731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása