19
05/2011
0

Blogkóstoló: bevállaltuk!


Néhányszor kerültem már olyan helyzetbe, hogy csak azért tudtam végigcsinálni, mert fogalmam nem volt, mi vár rám. Ott helyben nagyon nehéz volt, viszont életem legmeghatározóbb élményei lettek ezekből.

Aztán vannak olyan dolgok, amelyek az emberi agy számára felfoghatatlanok. Persze, azt tudja, hogy sok, de hogy pontosan mennyire, azt nem bírja felfogni, mert nincs tapasztalata, viszonyítási alapja. Például az, hogy nyolcszáz kilométer sok, azt úgy kb elképzeltem. Olyanokhoz hasonlítottam, hogy nagyjából olyan hosszú táv, mint Budapest-Kolozsvár oda vissza. De azt, hogy pontosan milyen sok, csak az első nap végén fogtam fel, amikor 27-et gyalogoltam, mindenem nagyon-nagyon fájt, gyakorlatilag lépni nem tudtam, és akkor egyszer csak bevillant, hogy hátra van még 770. Csak nevetni tudtam azon, hogy mennyire nem vagyok normálisak, de mentem tovább, az fel sem merült, hogy bármelyik pillanatban kiszállhatok, senki nem kerget bottal.

Nos, ismét helyzetbe hoztuk magunkat. Ugye, ha az ember csapatjátékos lesz, akkor ott mese nincs, jóban-rosszban együtt kell lenni. Amikor kiderült, hogy idén is lesz blogkóstoló, Horász magától értetődően mondta, hogy oda mi vele megyünk, és együtt készítünk valamit. A valami egy ideig kérdés volt, agyaltunk, majd három ötlet közül kiválasztottuk a legizgalmasabbat. Miután körbekérdeztük egymást, hogy mindenki felfogta-e, mi a feladat, miszerint ezt ott helyben kell elkészíteni, és egyáltalán nem keveset, bevállaltuk.

Azóta igen jókat nevetünk magunkon, és meggyőződésem, hogy fogalmunk nincs, mit is jelent ennek a mennyiségnek a legyártása. WÁ-val tegnap este tekercselünk utoljára, de így is maximum 15 tekercset készítettünk egyhuzamban. Tervezünk még egy főpróbát, amikor legalább 50-et csinálunk. Onnan már csak egy kis ugrás a négy számjegy:)

Szóval mi vidám kis csapat leszünk, és június negyedikén ezerrel tekercselünk majd a Blogkóstolón. Gyertek minél többen, nevessetek velünk, és kóstoljátok meg a tekercseinket. Szeretettel várunk mindenkit!

Persze nem csak mi leszünk ott, összesen tíz gasztroblogger süt-főz majd:

Chili&Vanília: Ázsiai saláta
Csak a Puffin: Málnás cheesecake brownie
Dolce Vita: Vadragus és pesto-s tészta
Fűszer és Lélek: Észt sólet tormalevélbe töltött puliszkával
Gabojsza: Erdélyi töltött szőlőlapi (töltike)
Horasz: Ecetes tűztál – különleges vietnámi tekercs
Lila Füge: Pavlova variációk
Limara: Buci medvehagymás krémmel és paradicsommal
Lorien: Zöldséges lasagne
Piszke: Csirke tikka masala naan kenyérrel

A Dining Guide Foodshowra már elkezdődött az online jegyárusítás.

A programokról további információ ezen az oldalon érhető el.

Tavaly nagyon bölcsen megírtam, mit gondoltam a blogkóstolóról. Arra nem számítottam, hogy idén a másik oldalon állok majd:)

Címkék: hol volt...

A bejegyzés trackback címe:

https://egigeropaszuly.blog.hu/api/trackback/id/tr205593659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása