03
09/2010
6

Vasárnapi süteményvásár a Goubán!

Volt ugye a Tv Paprika cukrászversenye, a Tökös, mákos, ahol találkoztunk, és mindenki megismert mindenkit személyesen is.

Aztán a forgatás alatt volt időnk álmodozni, tervezgetni. Akkor kezdtünk el ötletelni a süteményvásárról, és most el sem hiszem: összejött! Annyira boldog vagyok, közben meg izgulok. Jókat találtam ki? Ízleni fog másoknak is? Gyertek, kóstoljátok meg!

Vasárnap, a Goubán, Grenadine, Édesemés jómagam szeretettel várunk mindenkit! Délelőtt tíztől, a készlet erejéig:)

A bejegyzés trackback címe:

https://egigeropaszuly.blog.hu/api/trackback/id/tr865593723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Judit 2010.09.05. 08:03:39

Gratulálok !
Nagyon sajnálom,hogy ilyen messze vagyok,mert biztos ott lennék és vásárolnék Tőletek!
Mit készítesz?

Anonymous 2010.09.05. 14:09:07

Nagyon örültem, hogy kint voltatok és végre megkóstolhattam ezeket az elképesztő finomságokat! Köszönöm! :)

Anonymous 2010.09.05. 14:09:39

Nagyon örültem, hogy kint voltatok és végre megkóstolhattam ezeket az elképesztő finomságokat! Köszönöm! :)

Mindennapi Manna 2010.09.05. 16:54:40

Mi köszönjük, hogy eljöttél!

Judit: bazsalikomos citromos szeletet és sós karamelles milliomos szeletet vittem. Ez utóbbi receptjét a héten felteszem.

Judit 2010.09.05. 17:20:44

Ilyen finomságokkal a siker garantált volt!

Mindennapi Manna 2010.09.06. 11:03:41

Judit, aranyos vagy nagyon!
süti beállítások módosítása