11
11/2008
3

Meglepetés – köszönöm mindenkinek




Egy hét után nagyon jó volt kinyitni a postaládámat! Nem számítottam ekkora meglepetésre, hiszen elnéztem a határidőt, és egy nappal később küldtem be a pályaművet. Elég mérges voltam magamra, de a sietésnek néha ára van. Lótok-futok, és figyelmetlen vagyok.

Aztán elutaztam, meglátogattam Gy-t, a gyerekkori barátnőmet, Németországban. Nagyon jó volt, ismét majdnem felelősség nélküli lányokká váltunk, sétáltunk, vásároltunk, főztünk. És persze folyamatosan beszélgettünk.

Az elmúlt napok bejegyzéseit időzítettem, ott pedig nem néztem ímélt. Így most ugrabugrálok, köszönöm mindenkinek a kedves szavakat, és gratulálok Mirellenek, Gabojszának, Bujdosó Editnek, Kálmán Renátának és Móritz Ritának. Köszönöm, hogy Lucullusék elnézték a csúszást, hálás vagyok érte. És persze PT-t is köszönet illeti, hiszen ő adta az alapötletet.

A szabadság gasztro részéről hamarosan beszámolok, elöljáróban megmutatom a vadonatúj késeimet. Köszönöm Horásznak a jó tanácsokat, és közvetve Loriennnek is, akit ugyan nem kérdeztem meg, de a hozzászólásai nagy segítséget jelentettek. Bár álmaiban egy kés szerepelt, az akciót nem hagyhattam ki, arról nem is beszélve, hogy ha külön vásároltam volna egyet, majdnem annyiba került volna, mint ez a három. A három darab négycsillagos Zwilling késért 89 eurót fizettem. Nem tudom pontosan, mit jelentenek a csillagok, de a háromcsillagos nekem nagy volt. Horász is mondta, de most már tudom, hogy vásárlás előtt mindenképpen kézbe kell venni a kést, ki kell próbálni a fogását.

A késvadászat közben még kiderült, hogy a Kyocera kerámiakésekNémetországban nem nagyon váltak be. Már az áruktól is megijedtek az emberek, akik mégis vásároltak, elégedetlenek voltak. Könnyen csorbulnak állítólag. Ezt több boltban is mondták, nem is nagyon tartanak már kerámiakést. Én körülnéztem több boltban, mindenhol kikértük az eladók véleményét. A Zwillinget már kinéztem, mielőtt rábukkantam az akcióra, ami végül kétségtelen, megkönnyítette a választást:)

Címkék: hol volt...

A bejegyzés trackback címe:

https://egigeropaszuly.blog.hu/api/trackback/id/tr865593866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Horasz 2008.11.11. 15:46:00

Na, orulok, hogy meglettek:) Azt kell mondjam, szerint nagyon jol jartal ezzel az akcioval...:) Gratula!

chilii 2008.11.11. 16:50:00

én a spár pontokat gyűjtöm szorgalmasan, hogy nekem is legyen ilyen késem :)

gabojsza 2008.11.11. 17:07:00

Nagyon szépek a kések! Használd egészséggel!:-)))
süti beállítások módosítása