04
06/2008
6

Sárga paradicsom




A fotón két érett paradicsom látható:egy sárga meg egy piros.

A bejegyzés trackback címe:

https://egigeropaszuly.blog.hu/api/trackback/id/tr425593973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lorien 2008.06.04. 17:05:00

Azért sárga, mert még zöld, vagy gyárilag sárga, amikor piros? :)

Ja, igen a piros, olvasói kérés lehetne-e?
Ez a piros háttér nagyon vakító, legalábbis az én szemem nagyon megterheli. Egyszer egy átalakítás keretein belül nem-e lehetne-e :) júzer-barátibb interfész?

Mindennapi Manna 2008.06.04. 17:14:00

Gyárilag sárga, vagyis ez ilyen, amikor piros.

Egyszer, egy átalakítás keretein belül:) Megjegyeztem, köszönöm!

Beatbull 2008.06.04. 20:48:00

s mi született belőle? én még pályázom egy yellow mary-re ;) csak mert a bloody, white és green már megvan ;) poénból persze a zöld paradicsomból készítettem paradicsommártást is - ilyesmire szerintem nagyon jó poén ;) Egyébként a Fertő-tó osztrák oldalán van egy termelő, aki többszáz féle paradicsomot termeszt, s többek közt paradicsomlekvárt is készít belőlük.

Mindennapi Manna 2008.06.04. 21:33:00

Ajándék lett belőle, csak így, eredeti formájában:) De most már lesni fogom a piacon, a paradicsommártást én is tervezem. Ez a fotó azért került fel, mert azóta is azzal húznak, hogy ez éretlen, érett sárga paradicsom nem létezik.
Levárok terén az anyukám is nagy "kalandor", a som, kökény, áfonya mellett szokott gomba- és paradicsomlekvárt is készíteni:)

Beatbull 2008.06.04. 21:44:00

gombalekvárt? és azt mégis hogyan? eláll az egyáltalán? nagyon érdekelne ;)
a paradicsommal kapcsolatosan ajánlom a "húzóidnak" ezt a cikket ;) igenis létezik érett zöld, sárga, fehér és sötétbarna paradicsom! Kb. úgy, mint ahogy létezik lila krumpli, vagy sárga málna is ;)

Mindennapi Manna 2008.06.05. 10:25:00

Megírom a blogba. A vendégek elképsztésére:)
A linket megmutattam, köszönöm!
süti beállítások módosítása