13
07/2017
0

Sigeumchi Namul - Koreai spenótsaláta

 spenotsalata_kicsi.jpg

Kitaláltam egy receptet, és rákerestem, hogy valami hasonló létezik-e. Erre kiderült, hogy egy létezőt találtam ki.

Miután hetek óta nem jutottam el a kimchiboltba, és otthon csak spenót volt, valami olyat akartam készíteni, ami ha nagyon távolról is, de emlékeztet a koreai ételekre. A szerencse nekem kedvezett, hiszen létezik koreai spenótsaláta, ráadásul elég kevés alapanyagra van szükség hozzá, olyanokra, ami még a mi jelenlegi csonka háztartásunkban is megtalálható.

Készíts izgalmas ételeket szezonális zöldségekből!

A végeredmény teljesen kielégítette a kimchi-éhségemet, pedig cseppet sem hasonlít a koreai csípős salátára.

Ha nincs spenót, a mángold is megteszi, ilyenkor talán könnyebb hozzájutni.

Hozzávalók:

300 g spenót
2 nagy gerezd fokhagyma
2 szál újhagyma
2 ek szójaszósz
1/2 ek pirított szezámolaj
1 ek szezámmag

A spenótot megmosom, nagyjából lerázom róla a vizet, majd megpárolom - annyi víz marad rajta. Közben apróra vágom a hagymát, fokhagymát, és összekeverem a többi hozzávalóval. Ha a spenót elkészült, alaposan lecsöpögtetem. Kézzel összedolgozom az öntettel. Pár óra állás jót tesz neki. 

 Ha tetszett a bejegyzés, és megosztod, megköszönöm. Ha még nem lájkoltad a Paszuly facebook oldalát, itt megteheted. Instagramon is követhetsz.

A bejegyzés trackback címe:

https://egigeropaszuly.blog.hu/api/trackback/id/tr7512662183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása